Tag kampania społeczna
Rozmiar czcionki
- #Wiemcorobić – rusza kampania społeczna poświęcona ochronie dzieci przed zagrożeniami online Towarzystwo Przyjaciół Dzieci rozpoczyna ogólnopolską kampanię #wiemcorobić, której celem jest zwiększenie świadomości na temat zagrożeń, takich jak child grooming i sextortion. Kampania obejmie działania edukacyjne i prewencyjne skierowane do dzieci, rodziców oraz nauczycieli i ma pomóc rozpoznawać i przeciwdziałać niebezpieczeństwom kryjącym się w internecie. Inicjatywa, realizowana dzięki wsparciu Pepco, uzyskała patronat honorowy Ministra Sprawiedliwości, Rzecznika Praw Dziecka oraz Komendanta Głównego Policji, a w jej organizację zaangażowane jest szerokie grono specjalistów, w tym m.in.: sędzia, psychoterapeuta, psychiatra dziecięcy, psycholog, pedagog seksualny czy przedstawiciele policji.
- Nie jestem niewidzialna(y) – pomóż mi! – finał policyjnej kampanii społecznej #JestemTuCZEKAM Środek jednego z dużych osiedli mieszkaniowych. Pora, kiedy ludzie wracając z pracy robią zakupy, odbierają dziecko z przedszkola, wracają do domów z zajęć w szkole czy na uczelni… Pogoda jak to w październiku – tym razem nie pada, na termometrze około 13 stopni Celsjusza powyżej zera. Zwyczajne popołudnie w zabieganym mieście. A pośrodku tego wszystkiego – ONA – zdezorientowana, zagubiona kobieta ubrana w jasnoniebieski szlafrok i kapcie. Stoi bezradnie, z widocznym niepokojem na twarzy. Większość osób przechodzi obok, jakby była niewidzialna. Kim jest? Co tu robi? Tak w dużym skrócie rozpoczął się nasz eksperyment społeczny, który powstał na potrzeby kampanii #JestemTuCZEKAM, której celem jest zwrócenie uwagi na zaginięcia osób w wieku senioralnym. Akcja skierowana jest do nas wszystkich. To my możemy sprawić, żeby osoby, które znajdą się w podobnej sytuacji, w porę otrzymają pomoc.
- KWP: Spotkanie Komendanta Wojewódzkiego Policji z twórcami spotu "Mój wybór... życie" Nadinsp. Józef Gdański spotkał się w Sali obrazowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie z twórcami i pomysłodawcami kampanii „ Mój wybór… życie”, która skierowana jest do młodych i przyszłych kierowców.
- KWP: „Mój wybór… życie”. Już dziś, przed Andrzejkami do młodzieży trafi kampania policji promująca trzeźwość wśród młodych kierowców „To tylko trzy kilometry, no i prosta droga nic się przecież nie stanie”, „podwieź nas do domu, autobus nam uciekł, ee tam nie przesadzaj, nie jesteś pijany”, „ spoko, znam siebie, podjedziemy do sklepu, po co tracić czas”- takie tłumaczenia często zabijają. Pijani za kierownicą, ich pasażerowie za każdym razem, kiedy ruszają w podróż autem, to tak jakby przykładali sobie do głowy rewolwer i jak w rosyjskiej ruletce, grali o życie. Najczęściej przegrywają.
- KWP: Zobacz. Przeżyj. Po raz kolejny policjanci promują bezpieczeństwo nad wodą Ktoś, kto ogląda spot reklamujący nową kampanię promującą bezpieczeństwo nad wodą, przygotowaną przez warmińsko-mazurską Policję w pewnym momencie zaczyna łapać oddech, brakuje mu tchu. To wszystko przez realistycznie nakręconą scenę utonięcia. Dlatego, zobacz i przeżyj. Przeżyj emocje bohatera filmu, wejdź w jego skórę, patrz jego oczami i dzięki temu, co zapamiętałeś, przeżyj nad wodą.