Fundusz Prewencyjny PZU

FUNDUSZ PREWENCYJNY PZU

Policjanci i pracownicy Policji ubezpieczeni w ramach programu „Policja 4.0”, mogą korzystać z pomocy finansowej za pomocą Funduszu Prewencyjnego. Głównym celem funduszu jest pomoc finansowa udzielana  w przypadku ponoszenia przez osoby ubezpieczone kosztów leczenia, rehabilitacji, zakupów leków czy wyrobów medycznych.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Warmińsko – Mazurskiego Zarządu Wojewódzkiego NSZZ Policjantów w Olsztynie: www.zwnszzp.olsztyn.pl


Osobą odpowiedzialną za obsługę zagadnień związanych z Funduszem Prewencyjnym, w tym za przyjmowanie wniosków i przygotowywanie dokumentacji dla Komisji Funduszu Prewencyjnego jest  Pani Małgorzata Rzemieniewska z Wydziału Komunikacji Społecznej KWP w Olsztynie

kontakt:

tel. 47 73 154 30

 

Uwagi dla wnioskodawców:

Do wniosku do Wojewódzkiej Komisji ds. Funduszu Prewencyjnego PZU zgodnie z regulaminem  należy dołączyć:

  • aktualne zaświadczenia lekarskie ze wskazaniem na schorzeniem (Do każdej choroby należy podłączyć zaświadczenie od właściwego lekarza),
  • pozostałą dokumentację medyczną w postaci orzeczenia o niepełnosprawności, kart leczenia szpitalnego , itp.,
  • zaświadczenie o dochodach z poprzedniego miesiąca,
  • zestawienie tabelaryczne faktur lub rachunków (do pobrania),
  • orginały faktur za poniesione koszty leczenia bądź imienne rachunki uproszczone,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez PZU danych osobowych (do pobrania).

W przypadku faktur za zakup leków z dużą ilością pozycji, konieczym jest opisanie na odwrocie faktury, które leki są "lekami specjalistycznymi".

Faktury, których łączna kwota poniesionych kosztów leczenia przekracza 5.000 zł. należy załączyć do wniosku wraz z ich kopiami.

Prosimy nie używać zszywek, ani żadnych metalowych elementów.

 

Dokumenty do pobrania:

Powrót na górę strony